HTML

mustosb@csi zeneblogja

Mióta az eszemet tudom, nemcsak hogy figyelemmel kísérem a friss zenei megjelenéseket, de többnyire gátlástalanul meg is osztom aktuális kedvenceimet szűkebb környezetemmel. Ezt így most már nem kell: akinek kedve szottyan, kattint. Én meg csak hátradőlök, és sorra rakosgatom ide, amiket szeretek; amikhez éppen kedvem van. Jó szórakozást!

Friss topikok

  • ReVi-X: Éljen, újra aktív a Mustosblog. :) (2013.06.17. 23:08) A csodagyerek visszatért
  • mustosn: Tudom - igyekszem... (2012.10.20. 00:17) De/Vision: Klónok háborúja
  • antigocsi: Ezt a számot már ismertem, de nem tudtam, h kinek a nevéhez fűződik. A jól megkomponált elektronik... (2012.10.06. 22:44) Der Linzer
  • ReVi-X: www.israbox.com/1146425885-tame-impala-lonerism-2012.html (2012.10.04. 14:01) Lana Del Rey - Summertime Sadness
  • ReVi-X: Ma a 2-es metrón belehallgattam az együttes diszkográfiájába, amit este, Norbi buzgósága miatt kív... (2012.10.04. 13:59) Plútói vonzalmak

Archívum

We Have Band/Kinema remix

mustosn 2012.09.11. 23:31

A stílusos átdolgozások jegyében, ez is egy brit gyöngyszem.

Where Are Your People? (Kinema Remix) by We Have Band

 

Szunya előttre kiváló!

(Utánra is.)

Címkék: indie brit alternatív we have band

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mustosbacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr654771284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ReVi-X 2012.09.12. 00:27:56

Nem rossz muzsika, de a felénél kicsit idegesítő hogy ugyanaz az ütem.Alapvetően jó szám.
Ez az ütem sosem jött be igazán.
Olyan tucatfeeling.
Depeche Mode remixek is ilyen alappal szoktak lenni, talán ezért nem annyira jönnek be.
süti beállítások módosítása